Thursday, January 24, 2013

~PosT CaLL YanG HaPPy~

Oncall semalam rasa happy sangat sampai tersenyum sorang2 mase on call kat hospital tu...Jangan anggap smiling to self ni psychotic behavior pulak...hahaha. Senyum sebab happy, ye la baru2 ni kan on call yang tak happy. Sekarang tiba giliran untuk happy pulak...hehe:)

Ape yang buat saya happy ni ye...

Erm, pertama.....

HA...benda ni hah.....



tetiba dapat benda ni mase saya on call semalam. Dapat sesuatu yang tidak di jangkakan. Senyumlah sampai ke telinga la kan...  Alhamdulillah,rezeki...mase on call tu tak sabar nak balik rumah nak menge'test' benda ni...
Sebenarnya saya takde la plan nak beli handphone baru sebab sayang nak tukar HTC yang dah 3 tahun saya guna ni... HTC ni masih boleh beri perkhidmatan yang bagus kat tuannye walaupun byk dah calar2...hihi;p




Walaupun handphone HTC saya ni nampak dah usang tapi banyak dah jasa handphone ni kat saya...
Buat masa sekarang saya masih mahu menggunakan HTC ni... Ape yang akan terjadi kat benda baru kat atas tu kalau saya masih nak guna yang lama...hihi. Takpe...saya akan simpan dulu yang baru tu...takpun bagi adik saya guna dululah yang baru tu:)


Ada lagi perkara yang buat saya happy ni....

Ok, perkara ke 2....
.
.
.

CUTI dah approved! saya dapat cuti 4 hari dari hari ni sampai 27hb ni...yang bestnya En. Hubby pun dapat cuti jugak time tu....seronok!jarang2 je dapat cuti sekali ni....ape lagi boleh la mulakan sesi main masak2 yang dah lama rasenye tak buat...berdebu dah dapur tu...hihihi;p
Setakat ni belum ada plan lagi nak pergi jalan2 kat mane2...tengok keadaan dulu nak pergi mane...cuaca pun hujan sekarang ni. Kalau tak pergi mane2 bercuti kat rumah je la...best jugak!Bukan selalu ada masa kat rumah, hargailah masa bila ada di rumah bersama keluarga:)

Ada lagi ni nak cerite pasal happy ni...hihi...

Adik saya pun ada balik bercuti dari UPM. kebetulan jugakla kali ni kami sama2 dapat cuti. Ni yang buat saya lagi seronok nak main masak2 sebab ada orang yang akan tolong habiskan makanan yang saya masak. kihkihkih...(jangan marah ye my sis kalau baca statement ni). Adik saya ni doktor vet masih single mingle dan available (macam nak promote la plak....hihi) sekarang ni tengah sambung master kat UPM serdang. Rajin betul dia sambung master... saya lebih suka kerja. Tapi bagus jugak dia sambung study awal2 sementara masih single ni. Kan bila dah ada family sendiri kan banyak pulak perkara kena fikir. Hihi... apepun good luck to my sister yang sorang ni:)

Ok, sampai di sini dulu buat masa ni...PiNkYCaT nak pergi jenguk2 kat dapur jap tengok apa yang boleh di buat main masak2...hikhik;) Sebelum nak rehat sekejap sebab baru sampai kat rumah,sementara aliya belum bangun tidur ni boleh rehat dulu. Kan dah bangun nak ada pulak yang suruh ummi bangun layan dia...hihi:)

Salam Maulidur Rasul kepada semua teman2 blogger PiNkYCaT!
Perbanyakkan selawat ke atas junjungan Nabi Muhammad s.a.w.

Jom kita layan klip video kat bawah ni dulu. Ni antara lagu feveret PiNkYCaT sejak dulu2 sampai la sekarang:)





6 comments:

  1. Wah seronoknya bercuti main masak2. Saya bercuti gak dari semalam sampai ahad ni tapi tak sempat ke dapur sebab duk sibuk pulun buat tesis saya ni, mana nak layan anak, kerja rumah, so semuanya terkejar2. Mmg patut adik PC sambung belajar masa dia bujang ni. :)

    ReplyDelete
  2. mfm tgh sambung blaja jgk ke?amik master ke phd?pc respectla org yg dah berfamily sambung blaja ni...byk perkara kena uruskan...bagus2!pc ni mcm dah twr hati nak amik master skg ni...nak2 bila dah ade anak ni..master in med at least 4 thn gak. tak sanggup dah rsnye...blaja sendiri je pulak...hihihi.pc doakan mfm berjaya!insyaAllah. chayok2!hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru buat Master, itu pun sebab requirement tempat kerja PC, kalau ikutkan hati memang malas pun. :)

      Delete
    2. takpe2...usaha memajukan diri tu penting. seronok tgk org sambung master ni:)
      semoga kejayaan sentiasa menjadi milik kita,insyaAllah.

      Delete
  3. bagaikan ngantuk disorongkan bantalkan PC... sambar aje le apa lagi kalau dah dapat free hp tu....huhu
    dahlah dapat hp, dapat pulak cuti.... mmg syok le PC, kira bermaknalah cuti kali nikan...he..he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi....bantal yg disorong empuk pulak tu...hikhik....alhamdulillah,rezeki:-)

      Delete

leave your comment here

Dont forget to leave your comment...thank you:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...