Tuesday, March 5, 2013

~OLeH-OLeH FroM MaKSu!~



Seronok betul Aliya hari ni dapat oleh-oleh dari maksu dia! Suke la dia dapat mende ni hah...



Memang feveret Aliya Coklat ni!
Maksu Aliya kirim dari Serdang. Kebetulan ada seorang sepupu pergi KL minggu ni, jadi Mak su kirim la hadiah ni kat sepupu untuk anak sedare dia yang di rindui tu....



Ni gelagat Aliya bila dapat coklat ni...


Sengeh je senyum! Suke sangat la tu;p

Terima kasih maksu @ My Lovely Sis!
Study molek kat UPM tu!
Good luck Maksu! kiss and hug from Aliya:)

18 comments:

  1. wahh...seronok lah anak dara ni dapat hadiah coklat.. boleh geng dgn auntie "hantu coklat"...hehe:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. la...ingatkan si Pa'e yang 'hantu coklat'...rupenye mak die yg hantu coklat...hihi;p

      Delete
  2. amboi, senyum meleret dapat sekotak coklat.. Jgn lupa gosok gigi tau lepas makan coklat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bab gosok gigi ni yang culas ni nur...kena paksa sokmo nok gosok gigi tu;)

      Delete
  3. wah... bestnya... sekotak coklat tuuuu... meh sini kak deno nak sikit? hehe... btw akak, esok deno appointment dgn pakar nefro HSNZ, doakan deno semua baik2 ya kak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak doakan semuanya baik2 belaka ye deno, insyaAllah:)
      Deno kan pesakit yang bagus!:)
      kalau akak kerja kat hsnz mesti akak dah pergi jumpe deno mase tca tu...tp akak dah pindah kat HHT ni:)
      dulu akak pernah in charge bahagian nephro...
      kdg2 kesian tengok pesakit2 yg kena dialysis...mereka ni sgt tabah lalui kehidupan seharian dgn regular dialysis:)

      Delete
  4. mesti lah aliya seronok kan dpt sekotak besar coklat yg best tuh...auntie pun jeles nie..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. meh jemput rase makan coklat aliya ni...hehe;)

      Delete
  5. salam kenal siti..baru follow blog ni...

    comel sangat aliya senyum...sonok sangat la tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ukhwah noe!
      nnt saya terjah ke teratak noe pulak ye;)

      Delete
  6. wah,comelnye anak sayer!! dah cair,sorry le,ti bg yg lain,insyaAllah

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak sayer?
      adakah itu typing error?hahaha....;p

      Delete
    2. betolla anak sayer,tp sy xberanak kt dia,haha..comel macam maksu dia kan? tp syg la...dia dh besor ckit sy sambung belajar la pulak,ingat nk mik duk sekali dah..keh2~

      Delete
  7. Wah wah wah, senyum tu dah mengambarkan segalanya... Happy 4 U sweety. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. suke bile tengok anak2 senyum kan mfm:)

      Delete
  8. alah comenya....muka sapa Aliya nieh PC...ayah dia kot...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mgkn la kot Okje...sbb ramai ygg kate macam tu...Aliya byk ikut muka En. Hubby:)

      anak sulung selalunya ikut muke ayah kan...ni pendapat PC je...hehe:)

      Delete
  9. Org kata anak pompuan ikut muka ayah dia sejuk....ok le tu...

    ReplyDelete

leave your comment here

Dont forget to leave your comment...thank you:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...